The Golden League fogadás 2024

A Golden League egy globális eSport verseny, amelyet az Elite Gaming Channel és a Lord szervez_Patito. Ez a legmagasabb rangú esemény az Age of Empire (AoE) IV-ből, és több mint tíz hét fárasztó akciót kínál az Age of Empire legjobb játékosaitól. A 125 000 dolláros megosztott nyereményalappal ez az esemény az egyik legnagyobb AoE franchise-nak számít.

Ez az esemény, mint a legtöbb eSport verseny, teljesen online. A Golden League úgy indul, hogy a játékosok két egynapos selejtezőkörben vesznek részt. Azok a játékosok, akik kvalifikálják magukat a 64 fős főversenyre, három zárókörben játszanak. Minden csoportból nyolc legjobb játékos versenyez körmérkőzéses formában minden fordulót követően. A legjobb négyet ezután kiválasztják a hétvégi rájátszásba.

Ádám Kovács
WriterÁdám KovácsWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Az Age of Empiresről

Birodalmak kora egy díjnyertes Real-Time Strategy (RTS) játék, amely több mint egy évtizedre nyúlik vissza. Az AoE-t különösen a kulcsfontosságú történelmi civilizációkhoz kapcsolódó stratégiai játékmenete azonosítja. A cím a történelmi időkben terjed, a kőkorszaktól a modern időkig. Még jobb, hogy a sorozat legendás lényeket is megörökít az ókori mitológia mellett. Bár sokat lehet tanulni a játékból, van még mit élvezni a játékban.

Az Age of Empires először 1997. október 15-én jelent meg. Azóta az AoE márka több mint 15 millió példányban kelt el, ezzel az egyik legnépszerűbb cím a világban RTS műfaj. Az elmúlt évtizedben az AoE sorozat olyan erő volt, amellyel számolni kellett a PC-s játékokban. Míg egyes videojátékok alkalmazzák az AoE néhány mechanikáját, egyik sem felel meg az AoE-hez kapcsolódó hírnévnek és rangnak.

Játékmenet

A játék célja, hogy a játékosok egy maroknyi vadászból és gyülekezetből fejlesszék civilizációjukat, hogy egy kiterjedt vaskori birodalmat alkossanak. A játék győzelméhez a játékosnak aktívan össze kell gyűjtenie a játékhoz szükséges erőforrásokat újabb épületekből, és fejlett technológiákat kell alkalmaznia. Hasonlóképpen, az erőforrásokat takarékosan kell felhasználni, mivel a játék előrehaladtával általában szűkösek lesznek.

A játéknak 12 civilizációja van, amelyek mindegyike egyedi tulajdonságokkal rendelkezik. Ahogy a játék kibontakozik, a játékosoknak négy szakaszon kell továbbjutniuk. Ide tartozik a kőkorszak, a szerszámkorszak, a bronzkor és a vaskorszak. A játék minden előrelépése azt jelenti, hogy a játékos új technológiákat, fegyvereket és egységeket szerez.

A birodalmak fejlődésének kora

Ahogy korábban említettük, az Age of Empire története 1997-ig nyúlik vissza, amikor az Ensemble Studios kiadta. Korai éveiben a játék egyedülálló volt a maga nemében, tökéletes keveréke volt Warcraft és a civilizáció. Bár ennek a játéknak volt néhány szoftveres hátlapja, ezeket gyorsan megoldották javítások segítségével.

Age of Empire II

Az Age of Empire II, az Age of Kings volt a sorozat második címe, amelyet 1999 szeptemberében adtak ki. Bár ez a játék számos hasonlóságot mutatott elődjével, kiváló tulajdonságokkal is rendelkezik, amelyek révén számos elismerést és díjat kapott a játékkörben. . Az évek során ez a cím számos fejlesztésen ment keresztül, beleértve a 4K grafikát, az Xbox Live támogatást és az exkluzív eredményeket.

Age of Empire III

2003 októberében az AoE rajongói üdvözölték az Age of Empires III-at, amely az Age of Mythology továbbfejlesztett változatára és frissített grafikára épült. A Home Cities bevezetése, mint támogató rendszer a játékosok számára az új világban. Elődeihez hasonlóan az AOE III-nak is volt néhány kulcsfontosságú bővítése, például a hadvezérek és az ázsiai dinasztiák.

Age of Empires IV

A 2017 augusztusában indult Age of Empires IV jelenleg a sorozat legújabb kiadása. Az eredeti kiadásban még voltak befejezetlen részek, és az Age of Empire IV hivatalosan 2021 októberében jelent meg. Ez a cím is visszavezeti a játékosokat a középkorba, és magában foglalja a korábbi sorozatok néhány mechanikáját és funkcióját, amelyeket az AoE III-ban eltávolítottak.

Miért népszerű a Golden League?

A Golden League népszerűsége soha nem kérdőjelezhető meg, az Age of Empires havonta több mint egymillió játékost vonz. A legtöbb eSport eseményhez hasonlóan a verseny jellege mindig is kulcsfontosságú vonzereje volt ennek a játéknak az évek során. A fogadók szemszögéből több mókát és izgalmat hoz az a lehetőség, hogy fogadásokat tegyünk olyan eSport versenyeken, amelyek iránt szenvedélyes.

Az egyetemes természet eSport online versenyek ez egy újabb ok, amiért a Golden League előkelő helyen szerepel az eSport fogadási oldalakon. Ezek a játékok mindenki számára nyitottak és streaming platformokon keresztül könnyen követhetők, nagyban hozzájárultak a verseny népszerűsítéséhez.

A nagy eSport versenyekre való fogadás általánossá vált. És mivel az eSport fogadás manapság népszerű, megnőtt azoknak a mutatóknak a száma, akik szívesen fogadnak az Aranyra. Ez az igény viszont azt jelenti, hogy a fogadóoldalak mindent megtesznek annak biztosítására, hogy a fogadóknak „elég” lehetőségük legyen.

Az emberek általában követik a sajátjukat kedvenc csapatai vagy játékok, amikor eSport versenyekre fogad. Tehát ez azt jelenti, hogy elemezhetnek és megalapozott fogadásokat köthetnek ahelyett, hogy vad pickeket tennének. Ahogy egyre többen fordulnak az Age of Empires felé, úgy növekszik az események és a fogadási és nyerési lehetőségek száma.

A Golden League győztes csapatai és a legnagyobb pillanatok

Az AoE Golden League versenye miatt még korai lenne felhívni, hogy ki a legjobb a versenyben. Az esemény tízhetes kimerítő akciója kétségtelenül egy bajnokhoz vezet.

Az Age of Empires IV játékosai és rajongói ritka látványban részesültek a versenyek során. Míg néhány kevésbé ismert játékos tudott "váratlan győzelmet" aratni a verseny során, a torna kedvencei közül néhány is következetes volt.

Mivel a verseny 2022. május 29-én zárul, könnyű kiemelni néhány ígéretes nevet a ranglistán. Valami a legjobb e-sport versenyekben az, hogy a legjobban teljesítők mindig következetesek. Ez legyen a vezérelv minden fogadó számára, aki szívesen fogad eSport ligákra vagy versenyekre.

Az AoE IV legnagyobb pillanatai

A First Age of Empire IV versenyét, az Elite Gaming Channel Genesis Competition nevű versenyét 2021-ben rendezték meg. A versenyeken egy veterán AoE játékos vehette át a fődíjat. A győztes, Ørjan "TheViper" Larsen, az Age of Empires II régóta bajnoka, győzött az első "S-tier" versenyen.

Az új versenyen különböző közösségek játékosai küzdöttek meg egymással. Mivel az Age of Empires IV viszonylag új szereplő volt az eSport versenyek listáján, ez a verseny nagy neveket vonzott a többi Age of Empire címről, a Warcraftról és a StarCraftról. Minden esély ellenére a TheViper, a mai Age of Empires II legjobban kitüntetett játékosa mégis megnyerte a fődíjat, legyőzve a norvég TheMista" Bonidist a döntőben.

TheViper versenyeken elért eredményei kulcsfontosságúak voltak az Age of Empire IV státuszában. Ennek ellenére továbbra is az AoE II kiemelkedő játékosa marad.

Kulcs elvitelek

A legnagyobb AoE-játékosok a 2022-es Golden League-verseny végén lesznek ismertek. Az eSport versenyeket azonban rendszerint erős verseny jellemzi a verseny dinamikája miatt. Bár a győztes megérdemli a kitüntetést, még a versenyen ötödik helyezett játékos is figyelemre méltó versenyző lehet. Az eSport versenyekre fogadó fogadók jelentős összegeket kereshetnek, ha eltolják a hangsúlyt a főnyereményről.

A verseny során a játékosok mindenféle lehetőségnek vannak kitéve, mint például a Nyílt csataterek, Off-Meta Combat, exkluzív befejezés, rájátszás csoportkör, és a Final Four. Mint ilyen, kétségtelenül nehéz a verseny korai szakaszában egyértelműen győztest választani.

Hol és hogyan lehet fogadni a Golden League-re?

A Golden League egy jól ismert online eSport verseny a fogadási közösségen belül. Mint ilyen, az online eSport fogadási oldalak lefedik az eseményt. Tekintettel arra, hogy a fogadási oldalak nem egyenlőek, egyes bukmékerek bizonyos területeken általában alulmaradnak, különösen a fogadási piacok körében. Ennek fényében az eSport fogadóinak mindig azt tanácsoljuk, hogy végezzenek némi kutatást annak meghatározására, hogy melyik fogadási piac kínálja a legjobb lefedettséget a fogadási piacokon.

A piaci lefedettség mellett más tényezők, mint például a nyereményszorzók minősége, a fogadási ösztönzők, a helyi fizetési módok elérhetősége és a fogadóirodák hírneve nagyban hozzájárulnak a fogadói választáshoz.

Miután megoldódott a kérdés, hogy melyik a legjobb fogadási oldal, a fogadónak át kell helyeznie a hangsúlyt a fogadás módjára. Kezdetben a játékosoknak azt tanácsoljuk, hogy használják ki a fogadóirodák ajánlatait. Az eSport bajnokságok természetéből adódóan a fogadóknak stratégiai megközelítést kell alkalmazniuk. Ehhez pedig dinamikus fogadási stílusra van szükség, amely minimalizálja a kockázatokat és segít a bankroll kezelésében. Ezenkívül a fogadóknak szívesen követniük kell az általa adott esélyeket online eSport fogadási oldalak, mivel gyakran fényt derítenek bármely eSport bajnokság vagy esemény valószínű kimenetelére.

About the author
Ádám Kovács
Ádám Kovács
About

Ádám, aki Szegeden született és Budapesten csiszolódott, a modern magyar online kaszinó rajongók úttörője. Ötvözi a hagyományos játékokat a digitális pezsgéssel, így hidat ver a magyar szerencsejáték múltja és jelene között.

Send email
More posts by Ádám Kovács