Szükséges, hogy különböző sport-, kaszinó- és pókerszámlákkal rendelkezzek?
Nem. A Tonybet nem igényel sok fiókot. Regisztráció után a fogadók bármely kaszinóra, pókerre vagy sportjátékra, valamint a Tonybet által nyújtott bármely más szolgáltatásra fogadhatnak. Amikor a fogadók pénzt helyeznek el a számlájukra, az bármely játékban elérhető lesz.
Hogyan tehetek több fogadást a Tonybetnél?
Válasszon ki legalább két különböző esemény alternatív kimenetelét a többszörös fogadás megtételéhez. A fogadószelvényen megjelenik a többszörös fogadás gomb. Kattintson a különböző szorzókra, amelyeken játszani szeretne, ha fogadásokat szeretne hozzáadni a multi-téthez.
A fogadások megtétele után a fogadók beírhatják a befektetni kívánt összeget. A fogadások maximális száma többszörös fogadásonként harminc. Ha elégedettek a választásukkal, kattintson a Megerősítés gombra a fogadás megtételéhez.
Kivehető a Tonybet bónusz szerencsejáték nélkül?
A Tonybet és más játékoldalak biztosítékokat tartalmaznak, amelyek megakadályozzák, hogy a bónuszodat első tét nélkül vond ki. A legtöbb szerencsejáték-oldal megszűnt volna, ha nem lettek volna érvényben ilyen korlátozások. A csalók visszaélnek vele, és felveszik a pénzt, és elmenekülnek.
Mi az eljárás a Tonybet elleni panasz benyújtására?
Ha nehézség adódik, fel kell vennie a kapcsolatot a Tonybet ügyfélszolgálati munkatársaival élő chaten, e-mailben vagy a közösségi médiában, és ők kezelik az ügyet. Ha elégedetlen a végeredménnyel, panaszt tehet a hatóságnál.
Lehetővé teszi a TonyBet, hogy töröljek sportfogadásokat?
Fogadás megtétele után nem veheti vissza, még akkor sem, ha nem az volt, amit akart. Ezért általában célszerű még egyszer ellenőrizni a tétet, mielőtt megtenné.
Befizettem, de a pénz még mindig nincs a számlámon.
A TonyBet mindent megtesz annak érdekében, hogy a pénzügyi tranzakciók a lehető leggyorsabbak és legegyszerűbbek legyenek. A befizetés feldolgozásához szükséges idő azonban időről időre változik. Ezeket maguk a fizetési módok okozzák, amelyek felett az eSport fogadási oldalnak nincs befolyása.
Ha több mint 72 óra telt el a befizetése után, és az egyenlegét nem töltötték fel, kérjük, lépjen kapcsolatba a TonyBet ügyfélszolgálatával, és igazolja a fizetést.