A játék lefagy vagy nem indul el. Mit kellene tennem?
Próbálja meg frissíteni az oldalt. Ne aggódjon az adatvesztés miatt. A játék attól a ponttól folytatódik, amikor megszakították. Ha nem működik, és a böngésző újra lefagy, próbálja meg újraindítani. Ha ez nem működik, próbálja meg üríteni a böngésző gyorsítótárát. Ha a fent említett megoldások egyike sem működik, kérjük, forduljon a támogató személyzethez.
Milyen gyorsan vonják ki a pénzeszközöket?
A kifizetési kérelmek feldolgozási ideje 0 és 48 óra között van. Hétvégi pénzfelvétel nem megengedett. A fizetés sebességét az Ön által választott pénzfelvételi mód határozza meg. A legtöbb esetben a pénzeszközöket gyorsan elküldik; például a hitelkártyás fizetéseket a bank 1-3 banki napon belül feldolgozza.
Mi az a bónusz fogadás?
A bónusz feltételei szerint engedélyezett játékokban a fogadás a szerencsejáték teljes folyamata alatt történik. A fogadás során a fogadások addig halmozódnak, amíg az összeg összértéke el nem éri a megcélzott értéket. Ez általában egy bónuszösszeg szorozva a tét összegével. Például, ha a bónusz 100 €, és a tét 50 €, akkor a fogadás befejezéséhez összesen 100 € 50 = 5000 € fogadást kell tennie.
Mit tegyek, ha nem tudok fogadni egy bónuszt?
Kérjük, olvassa el a bónusz feltételeit. Talán a feltételek megsértésével próbál fogadni. Például a megengedettnél magasabb tétre tesz fel rá, vagy olyan játékot játszik, amely nem teszi lehetővé a bónusztétet. Ha nincs hiba a fogadó részéről, azonnal kapcsolatba kell lépnie az ügyfélszolgálattal.
Elérhetem a Roku-t bármelyik webböngészőből?
Mivel a webhely a HTML5 legújabb formáját használja, minden szabványos böngészőnek, például a Firefoxnak, a Chrome-nak és a Safarinak kompatibilisnek kell lennie vele. Ha bármilyen probléma adódna a hivatalos webhely megjelenítésével, keresse meg a böngészője frissítéseit.