A legnépszerűbb fogadási oldalak Rocket League 2024

A Rocket League egy járműfoci-videojáték, amelyet 2015-ben adtak ki. A játékot eredetileg PlayStation 4 és Microsoft Windows játékokhoz tervezték. Néhány hónappal a megjelenése után a Nintendo Switch és az Xbox One portjai is megjelentek. A játék nagyon hasonlít elődjéhez, a Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Carshoz, bár néhány szembetűnő különbséggel.

A játékosok rakétahajtású autókat irányíthatnak, amelyekkel egy nagy labdát üthetnek el, és a focimeccshez hasonló módon próbálhatnak gólt szerezni. A járművek képesek ugrani, amikor a rakétaerő aktiválva van, hogy eltalálja a labdát még a levegőben.

A legnépszerűbb fogadási oldalak Rocket League 2024
Jun-ho Kim
ExpertJun-ho KimExpert
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Játékfejlesztés

A Rocket League a Supersonic Acrobatic RPBC módosításaként jelent meg. A Psyonix harci autókat fejlesztett ki. A Psyonix egyik célja az volt, hogy az irreális autókat élvezetessé tegye a vezetés során, anélkül, hogy a realizmust veszélyeztetné.

A Battle-Cars fejlesztése után a Psyonix megpróbálta eladni a játékot egy kiadónak futballjátékként rakétahajtású autókkal, de nem kaptak érdeklődést az összes kiadótól. Ezután úgy döntöttek, hogy saját maguk teszik közzé a játékot a PlayStation Networkön, szinte marketing nélkül.

A játékot több mint kétmilliószor töltötték le. A stúdió azonban egy időre annyit hagyott, hogy más projekteken dolgozzon. A többi projekt segített pénzeszközök létrehozásában, amelyeket később a Battle-Carsba juttattak a siker érdekében. A Battle-Cars projektből származó Rocket League fejlesztés 2013-ban kezdődött, és körülbelül kétmillió dollárba került. A Battle-Cars Rocket League-re való átalakítása során végrehajtott módosítások közé tartozik a képkockasebesség 30-ról 60-ra történő növelése, hogy alkalmassá tegyék az újabb hardverekhez.

Rocket League eSport

Kiadása után a Rakéta Liga, viszonylag népszerűvé vált a különböző streaming platformokon, beleértve a Twitchet is. Az első Rocket League Championship sorozatra 2016-ban került sor, 55 000 dollár pénzdíjjal. Több mint egymillió dollár bevételre tett szert a játékon belüli kozmetikai cikkek és ládák eladásából. A pénzeszközöket főként más versenyrendezvények finanszírozására használták fel, ami a játék eSportként való népszerűségének növekedését eredményezte.

Fogadás a Rocket League-re

A játékosok beleütközhetnek más játékosok autójába és megsemmisíthetik azokat. Az összetört autóknak eltart néhány pillanatig, mielőtt újra megszületnek. A játékos számos gyors kitérést is végrehajthat, például adott irányba pöröghet, és rövid ugrásokat hajthat végre, hogy elkerülje a döngölést, hogy jobb pozícióelőnyt szerezzen. Minden meccs általában öt percig tart. Ha mindkét csapat döntetlent játszik öt perc elteltével, a következő gólt elsőként szerző csapat nyer. A meccseket egy az egy ellen akár négy a négy ellen is lehet játszani.

A Rocket League-re való fogadás viszonylag hasonló a fogadás más eSport játékokra. A játékosoknak egy megfelelő játékoldalt kell keresniük. A játék népszerűsége miatt nem olyan nehéz olyan játékoldalt találni, amely a Rocket League-et kínálja az e-sport fogadási piacán, mint sok neves kaszinónál.

A játékosoknak azonban figyelembe kell venniük a rendelkezésre álló események számát is. Minél több Rocket League eseményt kínál egy fogadási oldal, annál több fogadási lehetősége lesz egy játékosnak. Miután talált egy jó hírű fogadási oldalt, amely a Rocket League fogadási piacait kínálja, a fogadóknak pénzt kell befizetniük fogadási számlájukra, és meg kell tenniük a megfelelő fogadásokat. A fogadások típusai a kínált piacoktól függően változhatnak.

A leggyakoribb fogadások általában a nyerni kívánt csapaton, a gólt szerező játékoson és a gólok számán alapulnak. A fogadások kombinálhatók is. A fogadások vonatkozhatnak egyes mérkőzésekre vagy egy teljes eseményre is. A fogadás folyamata némileg eltérhet a különböző fogadási oldalakon, de az elvek ugyanazok maradnak.

A Rocket League-re való fogadás a játék természetéből adódóan általában nagyon szórakoztató. A játékosok élvezhetik a játékmenetet, függetlenül a játék kimenetelétől. Minden meccs általában csak öt percig tart, így a fogadók nem várnak túl sokáig, hogy megtudják fogadásaik eredményét.

Miért népszerű a Rocket League?

A Rocket League az egyik legnépszerűbb ingyenes játék, amely PS4-en és számos más platformon elérhető. Nagyon népszerű, hogy van egy aktív online közössége, amely kizárólag a játékról és annak problémáiról kommunikál. A Steam Charts becslése szerint a játéknak még mindig több mint 150 000 aktív felhasználója van. A szám általában nagyobb események idején növekszik.

Az eSport versenyek is jelentősen hozzájárultak a játék népszerűségének növeléséhez. Néhány eSport verseny a Major League Gaming és az ESL. A Psyonix rendelkezik a Rocket League Championship sorozatával is, amely segít fenntartani a játék népszerűségét.

Online eSport játék

A Rocket League általában azért jött létre, hogy barátok között játsszák. Ennek legegyszerűbb módja az online játék, bár játékkonzolon is lehet offline játszani. A játékosok online csatlakozhatnak és versenyezhetnek minden olyan platformon, amelyen a Rocket League elérhető. A játékosoknak lehetőségük van letiltani a platformok közötti játékot. A játékosok csak akkor tudnak kapcsolatba lépni más játékosokkal egy hasonló platformon, ha a platformok közötti játék ki van kapcsolva.

A zökkenőmentes játékmenet biztosítása érdekében a játékosoknak stabil internetkapcsolatra van szükségük. A játék akár nyolc különböző játékos csatlakozását teszi lehetővé. Egyszerre azonban csak négy különböző játékos tudja felosztani a képernyőt.

Nagy eSport játékosok

Számos esport játékos hírnevet szereztek maguknak az eSportban elért sikereik miatt. Ezeket általában az alapján ítélik meg, hogy mennyi pénzt keresnek a népszerű játékokon, beleértve a Rocket League-et is. Legtöbbjük néhány olyan játék népszerűsítéséért is felelős, amelyekben általában nyernek.

Johan Sundstein több mint 7,2 millió dollárt nyert az eSporton, ezzel ő lett a valaha volt legtöbbet kereső eSport. A következő játékos Kyle Giersdorf, akinek több mint 3,2 millió dollár nyereménye van. További figyelemre méltó nevek: Peter Rasmussen, Ian Porter, Lee Sang-Hyeok, Feg és Joona Sotala.

Miért szeretik a játékosok a Rocket League-et?

A Rocket League népszerűségének egyik fő oka az őszinte játék. Ez azt jelenti, hogy a játék nem használ algoritmusokat a játékosok sikerének meghatározására. A játékosoknak csak a fizika törvényére kell hagyatkozniuk véletlenszerűsítés nélkül. A játékban nincs pay-to-win elem sem. A játékon belüli összes tranzakció csak kozmetikai jellegű, amit a játékosok csak arra használnak, hogy esztétikusabbá tegyék az autóikat.

Egy másik nyilvánvaló ok az, hogy a játék meglehetősen szórakoztató. A játék grafikája és kompetitív jellege a fő tényezők hozzájárulnak ahhoz, hogy mennyire szórakoztató. A játék többplatformos címe is nagyon vonzó sok játékos számára.

Hogyan kell játszani a Rocket League-et

A Rocket League-et játszani viszonylag egyszerű. Csupán néhány percbe telik, hogy minden új játékos megértse és eljátssza a játékot. A szakértővé válás azonban sok gyakorlást igényel, mivel néhány manővert nehéz lehet megtanulni.

Az elsődleges tanulási görbe magában foglalja a játékvezérlők ismeretét. A játékosok ezután elkezdhetnek tanulni néhány pozíciós játékot és trükköt, hogy javítsák nyerési esélyeiket. A játéknak van egy képzési módja, amely egy oktatóanyagot tartalmaz, amely segít a játékosoknak megtanulni és javítani a játékukat.

Az alapvető oktatóanyagok mindent megtanítanak az autók irányításával, a kitérésekkel és ugrások végrehajtásával, valamint az erősítések használatával kapcsolatban. A speciális oktatóanyagok információkat nyújtanak az összetett manőverek végrehajtásáról, mint például a dupla ugrások, a rakéta repülése és az elülső felfordulás.

A Rocket League legnagyobb játékosai és csapatai

A lista a legnagyobb játékosok és csapatok a Rocket League a címvédőtől az újoncokig terjed. A legjobb játékos M0nkey M00n, aki a BDS csapatban játszik. Jelenleg harmadik évét tölti a professzionális Rocket League játékban. A 18 éves játékosról ismert, hogy folyamatosan győzelemre vezeti csapatát.

Az NRG csapatában játszó Jstn is a legjobbak közé tartozik. Sikerei mellett arról is ismert, hogy ő szerezte a meccs leghíresebb gólját. Játékstílusa gyors, mutatós és nagyon kreatív. További figyelemre méltó nevek közé tartozik a Team Envy Turbopolsa, a BDS csapat Extra és a Team Rogue Firstkiller.

Van Rocket League bajnokság?

Az eSport világbajnokság jelenleg a Elektronikus Sport Világkonvenció (ESWC). Ez a nemzetközi verseny több eSportot is magában foglal, amelyekre évente kerül sor. A nemzeti selejtezők általában a világ minden tájáról érkező csapatok között zajlanak.

Csak a selejtező győztesei kapnak jogot arra, hogy országukat képviseljék a bajnokságban. Az esemény népszerűsége fokozatosan, de folyamatosan nő. Jelenleg több százezer online nézőt vonz a világ minden tájáról.

Az ESWC-t a Ligarena nevű francia cég hozta létre. A cég korábban arról volt ismert, hogy csak Franciaországon belül adott otthont kisebb LAN rendezvényeknek. 2003-ban a cég úgy döntött, hogy nagyot lép és megrendez egy eseményt, amelyhez a világ minden tájáról érkező résztvevők csatlakozhatnak. Ez jelentette az ESWC megszületését.

A cég ezután növekedett, és 5005-ben Game–Services-re változott. 2009-ben egy másik céget hozott létre Games-Solution néven, amely később megszerezte a márka tulajdonjogát. 2012-ben az Oxent nevű, elektronikus sportokra szakosodott ügynökség megvásárolta az ESWC-t.

ESWC résztvevők

A 2003-ban megrendezett első eSport világkupán 358 különböző résztvevője volt. Összesen 37 ország vett részt a 150 000 eurós pénzdíj elnyerése érdekében. Az esemény mindössze öt mérkőzést tartalmazott. A résztvevők száma 2006-ra elérte az 547-et, amelyek 53 különböző országot képviselnek. A pénzdíj is 400 000 dollárra nőtt. A meccsek száma is hétre nőtt.

Az ESWC azóta is minden évben megrendezésre kerül, a résztvevők száma évről évre folyamatosan növekszik. A pénzdíjak azonban mindkét irányban ingadoztak, egyes években a nyereményalap alacsonyabb volt, mint az előző években. Néhány évben az esemény szerkezete is megváltozott, és olyan fejlesztéseket tartalmazott, amelyek javítják a játékosok és a nézők élményét.

Játékfunkciók az ESWC-ben

2003-ban csak öt meccs szerepelt az ESWC eseményen. Ezek közé tartozott a Counter-Strike, az Unreal Tournament, a Warcraft III, a Quake 3 és a Counter-Strike Female. 2004-ben a Painkiller és a Pro Evolution Soccer felkerült a listára. Minden következő évben néhány új játékkal bővült.

Gran Turismo 4, Trackmania Nations, Defense of the Ancients, Special Force, FIFA, Need for speed, Guitar Hero, Super Street Fighter, Dota, Shoot Mania Storm, Tekken, Call of Duty, Just Dance és League of Legends a többi játék, amelyet valaha is játszottak az ESWC-ben.

Amikor a versenyen szereplő játék újabb verziói megjelentek, azok felváltották a régebbi verziókat. Például a FIFA 10-et a FIFA 11 váltotta fel 2011-ben, majd a FIFA 13-at 2012-ben. A legtöbb játék, amely egyetlen eseményen szerepelt, tíz volt, még 2010-ben.

A hivatalos címeken kívül a verseny általában több más játékot is tartalmaz. Általánosságban elmondható, hogy szinte minden népszerű esportot játszanak, de nem szerepelnek fő eseményként. A játékok a harci, első személyű lövöldözős játékok, többjátékos online harci arénák, versenyzés, sport, valós idejű stratégiai játékok, harmadik személyű lövöldözős játékok és kártyajátékok kategóriába sorolhatók.

Medal Tally

Jelenleg Franciaország birtokolja a legtöbb érmet: 23 aranyérem, 14 ezüstérem és 25 bronzérem. A második helyen az Egyesült Államok áll 30 éremmel, mögötte Svédország és Dél-Korea következik. Azon országok közül, amelyek valaha részt vettek az eseményen, mindössze 32 ország nyert érmet.

Fogadás a Rocket League-re esport bukmékereknél

Jelenleg nem sok fogadási szolgáltató kínál fogadási piacokat a Rocket League-ben. Megtalálni egy kicsit kihívást jelenthet. Egy egyszerű módja annak beszerzésének, ha ellátogat egy kaszinó rangsoroló oldalára, és átnézi az elérhető kaszinók listáját. A következő lépés az összes lehetséges fogadási oldal összehasonlítása, hogy meghatározzuk a legmegfelelőbbet.

Ez a folyamat magában foglalja az oldalon elérhető események számának, az esélyek, a szolgáltató hitelességének és a fizetési feldolgozásnak a figyelembevételét, sok egyéb mellett. A megfelelő fogadási oldal megtalálása biztosítja a játékos számára a legjobb felhasználói élményt.

A játékosoknak pénzt kell befizetniük számlájukra, mielőtt a Rocket League-re fogadott volna. Ez nem vonatkozik azokra a webhelyekre, amelyek befizetés nélküli bónuszokat kínálnak és engedélyeznek a játék fogadására. Ezzel a készlettel a játékosok mérlegelhetik az összes elérhető fogadási lehetőséget, és megtehetik a megfelelő fogadásokat.

Ilyen például a nyerésre váró csapat fogadása, a pontszámok száma és a gólt szerző játékos. Egyes fogadási oldalak általában élőben közvetítik a játékokat. Így a játékosok követhetik a játékot a fogadás után. Ezenkívül betekintést nyújt a játékosok csapataiba és játékosaiba, ami segíthet a későbbi fogadási döntéseikben.

Nevezetes csapatok a Rocket League-ben

Számos csapat elég jó ahhoz, hogy a legjobbak közé kerüljön. Az ilyen csapatokra való fogadás általában jobb nyerési esélyeket ad a fogadóknak, bár általában alacsonyabb az esélyük. A csapatok rangsorolása némi kihívást jelenthet, mivel számos tényezőt figyelembe kell venni. Ilyenek például:

  • A csapat összteljesítménye.
  • A csapat jelenlegi formája.
  • Versenyek, amelyeken a csapatok többek között részt vettek.

BDS Team

A legmagasabb rangú csapatot Team BDS-nek hívják. A csapat egy svájci esport szervezet, M0nkey M00n, MaRc játékosokkal_Által_8, és Extra. Jelenleg hármuk szerződése 2022 végéig szól. A csapat edzője Kael. A csapat több száz mérkőzést játszott, és több mint 75%-os sorozatgyőzelmet és több mint 64%-os győzelmet aratott.

Team Vitality

A második helyen álló csapat a Team Vitality, korábban Renault Vitality. A csapat székhelye Franciaországban található, és köztudottan számos különböző eSport játékban versenyez. Aktív játékosai a Fairy Peak, a Kaydop és az Alpha54. A csapat edzőjét Mountnak hívják. A csapat rekordja több mint 67%-os sorozatgyőzelem és 59%-os meccsgyőzelme.

Dignitas

A harmadik csapat neve Dignitas, korábban Team Dignitas néven. Ez a csapat az Egyesült Államokban található, Joreuz, Apparentlyjack, Scrub Killa és Jessie közreműködésével. Több mint 58%-os győzelmet arattak a sorozatokban és 54%-ot a meccseken.

Misfits Gaming

A negyedik helyen álló csapat a Misfits Gaming. Az amerikai eSport szervezet székhelye Miami. A csapat játékosai Mittaen, Arju, Kash és ANDYTHEMANDY. A csapat teljesítménye sorozatban 70%, meccseken 59%. A százalékok meglehetősen lenyűgözőek, de a csapat által lejátszott meccsek száma jóval kevesebb, mint a többi legjobb csapaté.

SMPR eSports

Az SMPR eSports-ot Semper Esportsnak is hívják. A European Rocket League csapatának tulajdonosa a Semper Fortis Esports nevű angol eSport szervezet. A játékosok Kassio, Archie, Chausette45 és RamS. A csapat teljesítménye 52%-os sorozatgyőzelem és 51%-os győzelem a meccseken.

A további figyelemre méltó csapatok közé tartozik az Endpoint CeX, az Evil Geniuses, a Vodafone Giants, a Rix GG, a Team Liquid, a Guild Esports, a Williams Resolve, az FC Barcelona, a Karmine Corp, a Team Queso, az SK Gaming és a Natus Vincere. Fontos megjegyezni, hogy a rangsorok általában időről időre változnak a játék kompetitív jellege miatt.

Érvek és ellenérvek

Előnyök

  • A játék szórakoztató: A legnyilvánvalóbb előny az, hogy a játék meglehetősen szórakoztató. Az autók irányítása a fizika törvényei alapján a játékban időnként függőséget okozhat. A grafika és az autó esztétikai módosításának lehetősége is élvezetessé teszi az autót.
  • A játék lejátszása egyszerű: A játéknak viszonylag egyszerű szabályai és céljai vannak. A játék vezérlése is meglehetősen egyszerű. Így bárki könnyedén játszhat és élvezheti a játékot, beleértve az újoncokat is.
  • **A játék ingyenes:**Egy másik legjobb profi, hogy a játék teljesen ingyenes. A játékosoknak nem kell attól tartaniuk, hogy megválnak a pénzüktől, hogy hozzáférjenek a játékhoz vagy annak funkcióihoz.
  • A játék részletes autószerkesztővel rendelkezik: Az autószerkesztő meglehetősen részletes, ami lehetővé teszi a játékosoknak, hogy extrém részletekre módosítsák autóikat. A módosítások nem befolyásolják a játék teljesítményét.
  • A játék edzési móddal rendelkezik: A játékosok tanulhatnak vagy edzhetnek, hogy javítsák játékukat, ha edzésmódra váltanak. Az oktatóanyagok meglehetősen részletesek és hatékonyak.

Hátrányok

  • A játék hossza fix: Nincs lehetőség a játék hosszának módosítására, amely öt percben van beállítva.
  • Az AI csapatok gyakran túl könnyen veszítenek: A mesterséges intelligencia csapata általában könnyedvé teszi a gólszerzést, időnként még a csapattársakat is arra készteti, hogy saját maguknak szerezzenek gólt
  • A szerverek gyakran meghibásodhatnak: A játékosok általában időről időre tapasztalnak szerverleállást.

A Rocket League esélyei

A legtöbb fogadási szolgáltató általában a Rocket League fogadási szorzóit kínálja a játék várható kimenetele alapján. Az esélyek kiszámításához speciális képleteket használnak, amelyek közvetlenül kapcsolódnak a valószínűséghez. Például egy játékot nagy valószínűséggel megnyerő csapatnak alacsonyabb az esélye, ami alacsonyabb nyereményt eredményez. Az esélyeket általában az autentikus futballhoz hasonló módon mutatják be.

A fogadási szorzók általában folyamatosan változnak, ahogy a játék folytatódik azokon az oldalakon, amelyek lehetővé teszik az élő fogadást a Rocket League-ben. Például egy csapat győzelmének esélye jelentősen csökkenhet, ha a csapat gólt szerez.

A szorzók a különböző fogadási oldalakon változhatnak, bár a legtöbb között általában elhanyagolható különbségek vannak. Vannak azonban olyan fogadási oldalak, amelyek lényegesen jobb oddsokat kínálnak, mint a többi. Ez elengedhetetlenné teszi a legjobb oldal kiválasztását, mivel ez közvetlenül befolyásolja a lehetséges nyeremény összegét.

Egyes oldalak különféle követelményeket támasztanak a játékosok fogadási esélyeivel kapcsolatban bónuszok felhasználásával. A játékosoknak meg kell felelniük a követelményeknek ahhoz, hogy nyereményüket valódi készpénzre válthassák. Ezért elengedhetetlen, hogy figyelemmel kísérje a fogadási követelményeket, amikor bónuszokat használ a Rocket League fogadására.

Hogyan lehet a legjobban meghódítani a fogadást a Rocket League-en

Kezdetben a játékosoknak nagyon szelektívnek kell lenniük a fogadásukkal. Ez különösen igaz azokra a fogadókra, akik újak a Rocket League fogadásban. A játékosok csak olyan fogadásokat tegyenek, amelyek nagyobb valószínűséggel vezetnek a kívánatos kimenetelhez, és nem azok, amelyek a legnagyobb valószínűséggel eredményezik a legnagyobb nyereményt.

A fogadás előtti kutatás a csapatról és játékosairól szintén segíthet a fogadóknak a jobb fogadási döntések meghozatalában. Egy csapat korábbi teljesítménye, helyezése és jelenlegi formája egyaránt befolyásolhatja a játék várható eredményét.

A játékosoknak is használniuk kell a jogot fogadási taktikák és stratégiák. Ez segíthet a fogadóknak, hogy sokkal határozottabbak legyenek a fogadási döntések meghozatalakor. Ez azért van így, mert mindig tudni fogják, hogy melyik fogadási piacot és fogadási típust válasszák az összes téthez.

A megfelelő bankroll-kezelés is elengedhetetlen. A játékosok soha ne költsenek olyan pénzt, amelyet nem engedhetnek meg maguknak egyetlen fogadásra sem.

A játékosoknak mindig fel kell használniuk a rendelkezésükre álló bónuszokat. A legtöbb fogadási szolgáltató általában a üdvözlő bónusz. Egy ilyen bónusz használata lehetőséget ad a játékosoknak, hogy megtanulják vagy gyakorolják a játékot, és pénzt nyerjenek anélkül, hogy bármit is kockáztatnának.

About the author
Jun-ho Kim
Jun-ho KimAreas of Expertise:
E-sportok
About

Jun-ho Kim, Dél-Korea dinamikus Esports mestere a tudás jelzőfénye az EsportRankernél. Az analitikus képességet és a játék iránti veleszületett szeretetet ötvöző Jun-ho feltárja az online versenyek bonyolult kárpitját, biztosítva a játékosoknak, hogy tájékozottak maradjanak és inspiráltak maradjanak.

Send email
More posts by Jun-ho Kim