A játékosok három fő módon kaphatnak segítséget a 888-on tapasztalt problémák megoldásában. Az első a hivatalos webhely súgóoldalának felkeresése. A súgó oldalon sok olyan információ található, amelyet a játékosok felhasználhatnak problémáik megoldására vagy tudásuk fejlesztésére. Az oldalon számos részletes útmutató is található.
A játékosok további információkat is találhatnak a blogoldalakon, beleértve néhány hasznos tippet, amelyek javíthatják általános fogadási élményüket.
A segítségnyújtás második módja a gyakran ismételt kérdések megválaszolása. Ez segíthet a játékosoknak választ kapni kérdéseikre anélkül, hogy kapcsolatba kellene lépniük az ügyfélszolgálati képviselőkkel.
Ha a fenti lehetőségek egyike sem nyújt kellő segítséget a játékosnak, a jegyértékesítési lehetőségen keresztül kapcsolatba léphet az ügyfélszolgálati képviselővel. Ehhez a játékosnak fel kell keresnie a kapcsolatfelvételi oldalt a webhelyen. A játékosoknak meg kell adniuk nevüket, e-mail címüket, a megkeresés címét és a megkeresés részletes leírását. A legtöbb esetben a játékosok három napon belül kapnak visszajelzést.
Érdemes megjegyezni, hogy a VIP klub tagjainak sokkal több lehetősége van az ügyfélszolgálattal való kapcsolatfelvételre. Közvetlenül hívhatják az ügyfelek képviselőit, vagy közvetlen e-mailben kommunikálhatnak. Személyes fiókkezelőket is kapnak, akik a lehető legrövidebb időn belül segítenek megoldani az esetlegesen felmerülő problémákat.