A legnépszerűbb fogadási oldalak StarCraft II 2024

A világszerte népszerű StarCraft II (SC II) arra készteti a játékosokat, hogy valós idejű stratégiát alkalmazzanak, hogy legyőzzék a versenyt a világ legnépszerűbb e-sport versenyein. 2010-es indulása óta az SC II továbbra is óriási népszerűségnek örvend. Még akkor is, ha a legjobb játékok, mint a Dota 2 és a League of Legends megszerezték az élvonalat az esport versenyeken, a StarCraft II továbbra is tömeges követőket vonz.

Az SC II sajátos formátummal, szlenggel és terminológiával rendelkezik, amelyet a legjobb játékosok sajátítanak el, hogy nyerjenek az esport események során. A fogadók szorosan követik a professzionális csapatokat és a játékosokat, hogy a legkedvezőbb választásokra tegyenek fogadást az SC II esport fogadási platformokon. Valójában az esport fogadási oldalak útmutatókat kínálnak az SC II csapataira, játékosaira és versenyjátékaira vonatkozó fogadások megtételéhez.

A legnépszerűbb fogadási oldalak StarCraft II 2024
Jun-ho Kim
ExpertJun-ho KimExpert
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

A StarCraft-ról

2010-ben az SC II elődje, a StarCraft Brood Wars kiterjedt rajongótábornak örvendett, ami segített az SC II-nek hatalmas és kiterjedt népszerűségre szert tenni indulásakor. Az elmúlt években milliók játszanak a játékkal, követik az élő közvetítést, és nézik a tévét, hogy nézzék a játékosok versenyét a versenyeken.

A Dél-Koreában legnépszerűbb játék producere bemutatja a StarCraft II bajnoki esemény. A rajongók ragaszkodnak a játékhoz és annak változataihoz, köztük a Heart of Swarmhoz és a Legacy of Voidhoz. A játékosok professzionálisan játszanak, növelve az érdeklődést a márka iránt. A közvetítési jogok körüli harcok azonban uralják az online fogadások műfaját, és az SC II mainstream láthatóságát csökkentették.

Kemény verseny

A népszerű játékcímek közé tartozik League of Legends és DOTA 2, StarCraft versenytársak a piacon. Mivel ezek a játékok taktikai jellegűek, és több fiatalabb játékost tartalmaznak, mint az SC II, a szponzorok a szélesebb közönség felé vonzódnak. Dél-Koreában az eSports Players Association körülbelül egy évtizeden át sugározta a StarCraft II esport eseményeit, és nem volt hajlandó megosztani nyereségét a játék készítőjével, a Blizzard Entertainmenttel.

A Blizzard összeállt a rivális forgalmazókkal, és jogdíjakat kért a KeSPA-tól az SC II versenyek legális közvetítéséhez. A KeSPA elmulasztása miatt az SC II legnépszerűbb régiója nézőket és profi játékosokat veszített.

Bár a Blizzard támogatja a StarCraft II bajnoki eseményét, amelynek nyereményalapja több mint 150 000 dollár, a bajnokság népszerűsége és pénzdíja alacsonyabb. Hasonló globális esport események millió dolláros nyereményeket kínálnak a játékosoknak. Ennek ellenére az SC II egy népszerű játék, és izgalmas a nézők számára. Minden nagyobb esport fogadási oldal lehetőséget kínál a szerencsejátékosoknak, hogy fogadjanak az SC II versenyeken és eseményeken.

Fogadás a StarCraft-ra

A fogadók a StarCraft II-re fogadhatnak az interneten található esport fogadási platformokon. A fogadási oldalak dedikált esport fogadásokat kínálnak a játékrajongóknak. Ban ben Dél-Korea és Észak-Amerikában az SC II továbbra is népszerű. Az esport fogadási oldalak egész évben hozzáférést biztosítanak a fogadások megtételéhez a világ minden tájáról érkező profi játékosokra. A játékosoknak át kell tekinteniük a webhely licencét, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy az engedélyezi a legális sportfogadást az esport-szerencsejátékosok számára.

Fogadás előtt a kezdőknek érdemes tájékozódniuk az online esport fogadásról. Az Esports rajongók nem feltétlenül szerencsejátékosok, és előfordulhat, hogy nem értik a szabályokat és a kapcsolódó feltételeket. A felkészülés kulcsfontosságú az esport csapatok és játékosok szerencsejátékaihoz.

Az SC II egy gyors múltú játék, amely összetett stratégiákat alkalmaz. A játékosok játékának megértése létfontosságú ahhoz, hogy az újonc életképes fogadást választhasson a nyeréshez. Egyes webhelyek fogadási útmutatókat kínálnak, amelyek segítenek a felhasználóknak megérteni, hogyan kell fogadást tenni az SC II esport esemény résztvevőire.

Ha szeret stratégiai vagy RTS-játékokra fogadni, erősen ajánljuk, hogy adjon esélyt a Age of Empires sorozat. Az AoE-re való fogadás nagyon hasonló a StarCraft fogadáshoz.

Miért népszerű a StarCraft 2?

A StarCraft II népszerűsége nagy múltra visszatekintő e-sport hagyományaiból fakad, amely arra szolgál, hogy világszerte vonzza a játékosokat. A játék több mint egy évtizede továbbra is vonzza a játékosok elkötelezett közösségét, akik élvezik a taktikai stratégiát és a játék által kínált izgalmakat.

Megalakulása óta a StarCraft hatalmas szórakozást és lehetőséget kínál a játékosoknak a versenytársakkal szembeni stratégiák alkalmazására. A több mint 500 nagy csapatnak köszönhetően a játék rajongótábora jelentős, még akkor is, ha a népszerűbb játékok belevágnak az SC II globális piaci részesedésébe.

A gyors tempójú játék intenzív összpontosítást, többfeladatos munkát és koordinációt igényel. Egy-egy játékként a győztes viszi haza a végső nyereményt, a győzelmet. Az ellenség ellen különböző térképeken játszva a versenyzők úgy döntenek, hogy Terran, Zerg vagy Protoss versenyként versenyeznek. Minden karakternek megvannak a saját képességei és erősségei, amelyek segítenek megtámadni és legyőzni az ellenséget.

A terránok nagyszerű védekező képességekkel és kivételes mozgékonysággal rendelkeznek. A Protoss egységek óriási károkat okozhatnak. A játékosoknak ismerniük kell az erősségeket és gyengeségeket, beleértve az egyes egységek bevetésének legjobb módját, hogy megvédjék és legyőzzék a versenyt. Mivel a játékosok valós időben versenyeznek, a játék intenzív, és nagy sebességű mozdulatokkal és professzionális képzettségi szintekkel jár a versenyek során.

Globális elismerés

A StarCraft II jelentős rajongótáborral és számos olyan játékossal rendelkezik, akik sikeresek a globális versenyeken. A koreai játékosok jól ismertek az SC II dominanciájáról. Más régiók is részt vesznek az esport versenyeken, de Korea közössége a legversenyképesebb, és a világ legjobb játékosai közé tartozik. Nemzetközi szinten több játékos is lenyomta a bélyegét a játékban, és a StarCraft II közösséget egy másik szintre emelte szerte a világon.

Míg sok játékos az egy-egy meccsekre koncentrál. A játékosok más módokat és közösségi tartalmakat is élvezhetnek, beleértve a csapatjátékokat. A 90-es évek óta az SC II beindította az Esports piacot, és virágzó, versenyképes közösséget hozott létre. A taktikailag összetett játék és innovatív játékosai megalapozzák a jövőbeli pro-gaming szoftvereket, versenyeket és közösségeket.

A globális e-sport úttörőjeként a Star Craft folyamatosan terjeszkedik. Részben a Dél-Koreában és Észak-Amerikában tapasztalható erős verseny elősegíti a játék rajongótáborát és a profi játékok növekedését. Van néhány kiemelkedő játékos, aki segít a játék bemutatásában a versenyek során, és növeli annak régóta fennálló népszerűségét.

Van StarCraft 2 verseny?

A Blizzard Entertainment folytatja a World Champion Series (WCS) szervezését a StarCraft II játékosok számára. 2012 óta az eseményen a legkiválóbb játékosok vesznek részt, akik készséggel és tapasztalattal rendelkeznek. A YouTube-on és a Twitch-en is közvetített verseny évente két nagy eseményt tartalmaz, amelyek lehetővé teszik a játékosok számára, hogy játékon belüli vásárlásokat vásároljanak a játék professzionális közösségi színterének finanszírozásához.

2013-ra a WCS a bajnoki esemény formátumát liga formátumra változtatta. Mind a Premier League, mind az alacsonyabb szintű versenyekből álló Challenge League magas szintű versenyt kínált az SC II játékosainak. 2014-ben néhány koreai bajnokságot beépítettek a WCS liga formátumába.

A koreai játékosok továbbra is uralták a játékot azáltal, hogy megnyerték a WCS liga versenyeit az egész régióban. 2015-re a WCS újra fejlődött, fokozatosan megszüntetve a premier formátumot a regionális selejtező mérkőzések és versenyek integrálása érdekében. 2016-ban a nem-koreai és a koreai rangsor külön állt, és mindegyik a fele-fele arányt hozta az éves Global SC II döntőbe.

SC II online játék

Esport fogadási weboldalak is alaposan kutatja a piacot. A StarCraft II magas színvonalú versenyei, mint például a World Championship Series, a Star League és a Cosair Cup, rengeteg versenyzőt és nézőt vonzanak. A versenyek népszerűségét az SC II-nek a piac szereplőinek folyamatos globális ismertsége a márka iránt táplálja.

Az SC II esport versenyekre való fogadás összetett feladat. A meccs élőbennézése nélkül játszani olyan, mint pénzt adni. Emiatt a legtöbb esport platform lehetőséget biztosít a szerencsejátékosok számára, hogy élőben, valós időben nézhessék meg a versenyeket. Ezenkívül az esport fogadási intézmények számos lehetőséget kínálnak az SC II-re fogadó játékosok számára.

A mérkőzés győztese

Az egyenes előre fogadás a legegyszerűbb fogadás az esports szerencsejátékosok számára. A versenyzők értékelése szükséges ahhoz, hogy helyesen válasszák ki, melyik csapat fog végül győzni a versenyző bázisának megsemmisítésében, hogy megnyerje a mérkőzést. Az egyéni fogadóirodákon külön felirat szerepel a verseny győztesének.

A "Meccsgyőztes" és a "Straight" címke ugyanazt jelenti. Más sportfogadási versenyekhez hasonlóan a ház a játékos vagy csapat rekordjain, képességein és meccs közbeni teljesítményén alapuló szorzót kínál.

Térképpontszám

A fogadók arra fogadhatnak, hogy egy versenyző nyer-e egy térképet a meccs alatt, vagy több térképet. Például egy fogadó választhat egy adott játékost, akiről úgy gondolja, hogy leveri a versenyt, és megnyeri az összes térképet a versenyző ellen.

Nagy SC II játékosok

A szerencsejátékosok dönthetnek úgy, hogy a verseny összesített nyertesére tesznek fogadást. Az esélyek a versenytárs valószínűségén alapulnak megnyerni a tornát, figyelembe véve a történelmi teljesítményeket és győzelmeket. Íme néhány a világ legsikeresebb StarCraft II csapatai közül.

Team Liquid

A 2000-ben Hollandiában alapított Team Liquid az egyik legsikeresebb játékcsapat az esportban. A StarCraft II szakembereiként a csapat továbbra is kiválóan teljesít a legjobb esport eseményeken. A koreai versenyeken való részvételről is ismert, Team Liquid olyan tagjai vannak, akik a régióba költöztek, hogy aktívan és sikeresen versenyezzenek a premier StarCraft II eseményeken.

SCV Life

A korábban Korea egyik legerősebb e-sportcsapataként működő SCV Life a GSL első szezonjának győztese, a Cool (FruitDealer) volt. Az SCV Life 2013-ban feloszlott, miután nem tudott elegendő szponzori pénzt biztosítani a működés folytatásához. A feloszlás előtt a FruitDealer volt a legjobban fizetett játékos a csapatban 30 000 dolláros fizetéssel.

Dignitas

A Dignitas a Philadelphia 76ers tulajdona. A kosárlabda franchise megszerezte a sikeres esport csapat 2016-ban, miután a tagok kiválóan teljesítettek a Rocket League, a League of Legends és a CS:Go globális versenyein. A StarCraft II versenyszerű játékáról is ismert csapat hosszú utat tett meg azóta, hogy Michael O'Dell 2003-ban megalapította a New Jersey állambeli America's Newarkban.

Root Gaming

2010-ben négy StarCraft II-rajongó létrehozta a ROOT Gaming-et, és a csapatot az Egyesült Államok SC II körének egyik legnépszerűbb játékversenyzőjévé fejlesztette.

Evil Geniuses

1999-ben alapították, Evil Geniuses játékosok szerződtetésére, marketing kezdeményezések kidolgozására és adások készítésére specializálódott, hogy befolyásolja és vonzza a globális játékközönséget. Az egyik legrégebbi esportban részt vevő csapatként a csoport hosszú és sikeres versenytörténettel rendelkezik az SC II-ben és más jól ismert esport játékokban, mint például a Dota 2 és a harci játékok.

A torna győztesei

Nem koreaiként Clem az egyik legjelentősebb játékos, aki elsajátította az SC II-t. 2021-ben megnyerte a Europe's Fall SC2 Master's tornán az első helyezést. 2020-ban megnyerte az európai döntőt, és harmadik helyezést ért el a Last Chance-en. A kiváló játékos Clem a játéka csúcsán van, és jól versenyez a világ legjobb SC II játékosaival.

A világ egyik legjobb játékosaként Serral már egy ideje jelen van. 2011 óta profi, ő az egyik fő neve, aki az SC II világszerte növekvő népszerűségéért felelős. Serral, aki 2021-ben második lett az SC2 Masters versenyen, és megnyerte a 2020-as Masters Winter döntőt, kiváló játéktudást mutat, kiemelve veterán státuszát a globális SC II színpadon.

Egy másik legjobb játékos Koreában Rogue, a Dragon Phoenix Gaming tagja. StarCraft 2 helyezése magas, és kiváló versenyeredményeket tart fenn a legnagyobb esport eseményeken. Megnyerte a Global StarCraft II szezont 2020-ban és 2021-ben. Rogue továbbra is nagy győzelmet arat, és megőrzi versenyképes helyezéseit, így a globális e-sportok egyik legjobb SC II játékosa közé sorolja.

Érvek és ellenérvek

A játék megértése létfontosságú a hatékony, sikeres fogadáshoz. A StarCraft II fogadási útmutatói segíthetnek, de egyes fogadók szívesebben vesznek részt a játékban. Íme az SC II útmutató használatának előnyei és hátrányai.

Előnyök

  • Az SC II útmutató lebontja a játék futamainak és minden térképének stratégiáját, ami elengedhetetlen a játékosok számára ahhoz, hogy versenyképesek maradjanak. Ha egy fogadó nem érti a játék stratégiáját, egy útmutató mindenképpen hasznos.
  • Minden térkép más, és a játékosoknak meg kell tanulniuk ezeket a különbségeket, hogy tudják, hogyan győzzék le az ellenséget. A fogadók számára, ha megértik, hogyan nyer a játékos, az segít megtudni, hogy az esélyek miért kedveznek egy adott játékosnak. Összességében a játék útmutatók előnyösek a játékosok és a szerencsejátékosok számára, de van néhány hátránya.

Hátrányok

  • A térkép elsajátításához a legjobb játék közben megtanulni a térképet. Bár az útmutató hasznos, nem tudja ugyanúgy felkészíteni a játékosokat, mint az élőszereplős tanulás. Annak ellenére, hogy egy játékos vereségeket élhet át a térképek tanulása közben, hosszú távon erősebb játékos lesz. A fogadók számára a játék ismerete előnyt jelent a többiekkel szemben, akik mások tanácsa alapján fogadnak. Az, hogy az előnyök felülmúlják a hátrányokat, teljes mértékben a játékosok vagy a fogadók nézőpontjától függ.
  • A játékosok számára a játék izgalmas, akciódús meccsélményt nyújt. Minden lejátszott játék során a felhasználó gyorsan alkalmazkodik az ellenséges taktikákhoz, javítva a koordinációt és a stratégiaoptimalizálási készségeket. A digitális útmutatók leginkább azok számára nyújtanak segítséget, akik a kézi megközelítéssel szemben előnyben részesítik a segítséget, mivel a digitális útmutató rendszeresen frissül új információkkal.

Internetes közösség

A StarCraft II rajongói kedvenc játékosaira és csapataira fogadhatnak a népszerű sportfogadási platformokon szerte a világon. Létezik egy szinergikus SC II közösség, amely magában foglalja azokat a játékosokat, akik a játék izgalmát táplálják, és a népszerű nyertesekre fogadó fogadókat. A fogadás egy újabb izgalmat ad a résztvevők számára egy amúgy is gyors tempójú játékban. Az SC II-től az SC: Brood Wars-ig a népszerű játék változatai továbbra is vonzzák a profi játékosokat a játékkörbe.

Ezért a fogadóknak rengeteg lehetőségük van a globális játékosstatisztika és az esélyek áttekintésére. Ha lépést tart a játék szabályaival és stratégiáival, a fogadónak esélye lesz megjósolni a verseny győzteseit. A fogadási útmutatók segítenek a fogadási terminológiákról, eljárásokról és csapatokról szóló részletes információkkal.

A StarCraft szorzóinak kutatása segít a fogadóknak tájékozott döntést hozni, még mielőtt megtenne alapokat. Egész éves fogadás elérhető azok számára, akik profi játékosokra fogadnak. A legtöbb licencelt webhely jól láthatóan megjeleníti az engedélyezéssel kapcsolatos információkat a webhelyen. A fogadónak azonban ellenőriznie kell az irányító testületekkel, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a sportfogadás jogszerűen működik.

Az engedéllyel rendelkező helyszínek szigorú irányelvek szerint működnek, amelyek a fogadó és pénze védelmét szolgálják. Az online értékelések jó forrást jelentenek azoknak a szerencsejátékosoknak, akik egy jól ismert online esport fogadási oldalt keresnek. Mind a professzionális bírálók, mind a fogadók véleményt adnak az online esport fogadási intézményekkel kapcsolatos tapasztalatokról.

StarCraft fogadási szorzók

A professzionális játékosok továbbra is fejlesztik tudásukat, hogy professzionálisan játsszák a StarCraft II-t. Mivel a játék úttörő az esportban, egyes csapatok és játékosok már több mint egy évtizede tökéletesítik a mesterséget. A fogadók széles választéka közül választhatnak, beleértve a több mint 500 köztiszteletben álló csapatot a játékpályán.

Ha ismeri a játékot és a főbb játékosokat, a fogadó sikeresen kiválaszthatja az SC II verseny győzteseit. A WSC-től a Nemzeti Elektronikus Sport, a versenyeket szorosan figyelemmel kísérik a fogadóintézetek, amelyek esélyeket kínálnak és hozzáférést biztosítanak az esport versenyeken legális fogadáshoz.

A fogadók általában felülvizsgálják a megfontolásokat, mielőtt pénzt fogadnak. A játékkal kapcsolatos ismeretek hasznosak. A tapasztalt játékosoknak nagyobb szerencséje lehet a győztes kiválasztásában. Ha a játékos ismeri az áramkört, akkor megértheti, hogy egy adott versenyző hogyan győzi le a versenyt, ami jó információ egy fogadó számára. Az élő szerencsejáték szintén elengedhetetlen a bölcs fogadáshoz. Ha élőben nézi a játékot, egy jobb valós idejű információval rendelkezik arról, hogyan alakul a mérkőzés vagy egy adott játékos teljesít, mielőtt fogadást tesz egy kedvenc versenyzőjére, hogy megnyerje a versenyt.

Szerencsejáték

Az esports szerencsejáték-oldalak kutatása kulcsfontosságú annak biztosításához, hogy egy szerencsejáték a legjobb esélyeket kapja, gyors pénzkifizetéseket érjen el, és egy szinten versenyezzen. A licencelt oldalak bemutatják az iparág legelismertebb versenyeit szerte a világon. A fogadás ismerete éppolyan fontos, mint annak megértése, hogy hol lehet fogadni. A professzionális csapatok rangsorolásától a történelmi statisztikákig a tudás kulcsfontosságú az SC II esport fogadások győzteseinek kiválasztásához.

A sportfogadások szorzóira hagyatkozni nem olyan hatékony, mint a piac mélyreható ismerete és ismerete egy adott játékosról és teljesítményéről. Ennek ellenére a szorzók útmutatóként szolgálnak, és az újoncok megérthetik a verseny várható kimenetelét olyan szempontok alapján, mint például a játékkészségek és a korábbi győzelmek.

Tippek és trükkök

Az online fogadók előnyben részesítik a stratégiai játékokat, például az SC II-t a nagyobb sportfogadásokon. A StarCraft II versenyeken folytatódik az erőteljes fogadás, mivel a digitális esport platformok oddsokat kínálnak a versenyek előtt. Az esélyek bukmékerenként változnak. A fogadók elsősorban mérkőzés- és versenygyőztesekre fogadhatnak.

Egyes versenyeken a legjobb az ötből vagy a legjobb a háromból lehetőséget kínálnak, ami lehetőséget ad a fogadóknak a tét változtatására. A hendikeptől a pontszerzésig a szerencsejátékosok megpróbálják maximalizálni a megtérülést azáltal, hogy a legjobb nyerési esélyekkel rendelkező játékosokat választják. Az SC II sportfogadók időnként odds-t kínálnak arra vonatkozóan, hogy egy játékos meddig juthat tovább a verseny során.

A fogadóirodák az élő események szorzóinak frissítésével küzdenek. A késleltetés egy ablakot ad a fogadóknak a fogadások megtételére az esélyek változása előtt. Fontos, hogy a fogadók figyeljék a versenyeket és a bajnokságokat, hogy biztosítsák a legjobb lehetőséget a győztesek kiválasztására.

Ha egy online sportfogadó nem kínál élő megtekintést, a YouTube és a Twitch alternatívák. Mindkét videó streaming platform szerződést kötött a Blizzard-szal az élő versenyek közvetítésére. Íme néhány tipp, amelyeket figyelembe kell venni, amikor StarCraft II-re fogad.

  • Ne hagyja figyelmen kívül a kis versenyeket, amelyek megfelelő fogadási szorzókat és lehetőségeket kínálnak.
  • Tekintse meg a játékos közösségi médiában való jelenlétét, hogy naprakész legyen az információkkal, amelyek hatással lehetnek a játékra.
  • A múltbeli sikerek nem feltétlenül garantálják a játékosok jövőbeli győzelmeit

A StarCraft növekedése

A StarCraft szervezetek évente nagyszámú versenynek adnak otthont szerte a világon. Blizzard Entertainment továbbra is együttműködik új cégekkel, hogy izgalmas, új versenyeket tervezzen. Megállapodások a Blizzard és DreamHackA Guinness által elismert svéd szerencsejáték-cég a világ legnagyobb LAN-partijának házigazdájaként gondoskodik arról, hogy az új versenyek milliókhoz érkezzenek világszerte.

Valójában a Blizzard növeli a nyereményalapokat, ami minden bizonnyal motiválja, vonzza és megtartja a profi játékosokat a globális SC II eseményekre. Bár a StarCraft II népszerűsége Dél-Koreában folytatódik, az új partnerségek segíthetnek a márka még magasabb ismertségére emelni Európában és külföldön.

A StarCraft II több mint egy évtizede tolta a borítékot az esport piac jelentős részének megszerzésében. Az úttörő, amely a jövő márkái számára mércét állított fel, a játék folyamatosan fejlődik, megváltoztatva a globális SC II közösség elérését. A nagy horderejű versenyek a következő fejezet alapjaként szolgálnak hátteret a növekvő SC II fogadási piacnak.

A globális versenytársak a professzionális sportolókhoz hasonlóan magas profilt szereznek, és a nagy márkák továbbra is szponzorálják és befektetnek a játékba. Ennek eredményeként rajongók milliói keresik a StarCraft II játékeseményeket szórakozás és izgalom miatt.

About the author
Jun-ho Kim
Jun-ho KimAreas of Expertise:
E-sportok
About

Jun-ho Kim, Dél-Korea dinamikus Esports mestere a tudás jelzőfénye az EsportRankernél. Az analitikus képességet és a játék iránti veleszületett szeretetet ötvöző Jun-ho feltárja az online versenyek bonyolult kárpitját, biztosítva a játékosoknak, hogy tájékozottak maradjanak és inspiráltak maradjanak.

Send email
More posts by Jun-ho Kim